Bergs.dk er en e-mærket webshop, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.
Du kan kontakte os på 70230011 eller på mail som vi besvarer inden for 48 timer på hverdage.
Sådan bruger du vores shop og gennemfører et køb:
- Find den varer du ønsker at købe, enten ved at bruge menuen til venstre, eller via søgefeltet i toppen.
- Læg varen i kurven ved at klikke på "Læg i kurv" knappen.
Hvis varen ikke er på lager, vil der står "Ikke på lager". Nogle varer kan kun købes når de er på lager, disse varer kan du tilmelde dig en mail, når de igen kommer på lager ved at klikke "Tilmeld" knappen og udfylde din emailadresse, så sender vi dig en mail når varen igen lægges på lager. Bemærk at når vi skriver "På lager", så betyder det at varen er fysisk på lager her. - Gå til kassen ved at klikke på "til kassen" hvis punktet nåede at gå væk, kan det kaldes frem igen ved at klikke på "indkøbskurv" øverst til højre.
- Når du kommer til kassen skal du som minimum udfylde de rubrikker der er rød stjerne ved:
❶ Navn, adresse osv., HUSK at tjekke om din email adresse er korrekt, da vi ellers ikke kan sende dig den nødvendige mail for at du kan få din pakke udleveret fra posthus eller pakkeboks.
❷ Fragt og levering, vælg mellem de mulige forsendelses metoder.
❸ Vælge betalings metode.
❹ Tjek at alt er som det skal være, at varen og den samlede pris er korrekt, sæt flueben i Nyhedsbrev hvis du ønske det, læs betingelserne og klik af at de er læst. - Klik på "Godkend og betal", har du valgt kort som betalings metode vil du nu kommer til en sikker side hvor du skal indtaste dine kortoplysninger og godkende, hvorefter du kommer til vores "din ordre er nu modtaget" side.
- Kontroller at du får en bekræftelses mail inden for få minutter, ellers skal du kontakte os på vores kontakt side
Priser:
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter.
Priserne er dagspriser.
Når du handler med bergs.dk indgås aftaler på: Dansk.
Historik:
Hvis du ønsker at kunne logge ind på shoppen og se din tidligere historik, er det nødvendigt at opretter en konto, det kan gøres ved at klikke her.
Ønsker du en kopi af din ordre mail, kontakt os på email.
Udeblivelse eller problemer med levering:
Er din pakke afsendt fra os, men efter 3 dage ikke kommet frem kan du efterlyse den hos den den leverandør du har valgt til forsendelse af din pakke:
Ring 70 70 70 30
Mandag til fredag
08.00-20.00
Lørdag
09.00-14.00
GLS Denmark A/S
Telefon 76 33 11 11
Mandag til Fredag
8:00-17:00
info@gls-denmark.com
Returnering:
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi
har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med
behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Reklamation:
Har du brug for at benytte reklamationsretten, er det bedst at kontakte os inden du indsender varen, så tilbyder vi også at sende dig en pakkelabel.
Desuden kan vi afhjælpe mere end 50% af de "fejl" vores kunder oplever, alene ved at vejlede pr mail eller tlf.
Hvis vi modtager en reklamation som viser sig ikke være dækket af reklamationsretten, eller slet ikke fejle noget så bliver vi desværre nødt til at fakturere vores faktiske udgifter ifb. med håndteringen af reklamationen.